mandag 29. juli 2013

Brødkurv -Hoooked Zpagetti

Da har jeg prøvd å hekle med stoffgarnet hoooked zpagetti.
Her er grunnflaten ferdig og jeg har begynt på kanten rundt. Fargen på stoffgarnet er blå.

Heklet en kurv til med denne, men fikk dessverre ikke tatt bilde av den før jeg ga den bort.

Her er den blå brødkurven ferdig;

Måtte bruke 2 "nøster", og derfor er det to forskjellige blåfarger.
Mottaker ble fornøyd.
Jeg brukte heklenål nr.10 for å få det litt tettere, men det skal egentlig  være str.12.
Selv synes jeg det var greit å hekle med. Det går veldig fort. Det jeg ikke likte var at skjøtene på garnet var litt tykke, altså det var enten en knute eller skjøtet på andre måter som gjorde det litt vanskelig.
Men jeg kommer absolutt til å hekle mer med dette stoffgarnet :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar