søndag 13. september 2015

KONFIRMASJON

Denne helgen har vi vært i konfirmasjon.
Jeg har lagd to kort på bestilling og et kort for meg selv.
Her er kortene som var på bestilling:
 

Et vanlig kort i 15*15 cm, der jeg har brukt halvtykk kartong i dus rosa og lilla med et innslag av grønt.
Kort nr.2 er et staffelikort, og det er første gang jeg har gjort et slikt kort. Brukt mørklilla kartong i bunn og lilla sommerfugl kartong fra panduro i bakgrunn samt gammelrosa på nedre bakgrunn.

Alle stempler er fra kreativ hobby, og er fargelagt med promarkers.

Dette er kortet jeg lagde til meg selv:
 

Her har jeg lagd et brettekort med lomme.
Tekstene har jeg fra en bok jeg har liggende her hjemme(husker ikke navnet i farten), jeg har lagd det på pc og skrevet ut på farget papir, og så brukt dies for å forme de.

Stempel er fra magnolia og fargelagt med promarkers.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar